Porsche 718 Boxster
Pas przedni ma większe wloty powietrza. Nowe są m.in. lusterka oraz osłony progowe, a standardem są 19-calowe obręcze. Można jednak zdecydować się na felgi w rozmiarze 20-cali. Z tyłu auta pojawił się m.in. ozdobny pas z napisem Porsche. Zdecydowano się również na nowe lampy LED.
4-cylindrowy, 2-litrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem dostarcza 300 KM i 380 Nm. Porsche 718 Boxster S napędzane jest natomiast za pomocą jednostki o pojemności 2,5 l. W tym przypadku do dyspozycji mamy 350 KM mocy i 420 Nm. Standardem jest 6-biegowa, manualna skrzynia biegów, ale opcjonalnie można zdecydować się na dwusprzęgłową przekładnię Porsche Doppelkupplung (PDK).
718 Boxster – z przekładnią PDK oraz pakietem Sport Chrono – przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 s (o 0,8 s szybciej od poprzednika) i rozwija prędkość maksymalną 275 km/h. 718 Boxster S potrzebuje 4,2 s (o 0,6 s mniej), a jego prędkość maksymalna wynosi 285 km/h.
W przypadku modelu 718 Boxster 4-cylindrowy silnik połączony z przekładnią PDK na każde 100 km w cyklu NEDC potrzebuje 6,9 l paliwa (o 1,0 l/100 km mniej). 2,5-litrowy bokser napędzający roadstera 718 Boxster S ze skrzynią PDK zużywa 7,3 l/100 km (o 0,9 l/100 km mniej).
Porsche 718 Boxster kosztuje od 230 510 zł, natomiast Porsche 718 Boxster S od 325 290 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w Polsce 30 kwietnia.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?