- Zależy nam, aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie i odpowiadała oczekiwaniom interesantów - mówi Ewa Tracewicz z Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta. - Ankieta zweryfikuje opinie mieszkańców na temat pracy urzędu. Wskaże nam mocne strony oraz ewentualne obszary, które będziemy mogli udoskonalić.
Ocenie mieszkańców poddane zostaną m.in. warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedza i kompetencje urzędników, czas oczekiwania na obsługę. Uczestnicy badania wypowiedzą się na temat zachowania urzędników oraz ich chęci udzielania pomocy. Ankietowani zostaną poproszeni również o wskazanie obszaru, który ich zdaniem powinien sprawniej funkcjonować. Na podstawie wyników badania urzędnicy zaplanują działania, które pomogą podnieć jakość realizowanych przez urząd zadań administracji publicznej.
Ankieta jest anonimowa i będzie dostępna do 31 sierpnia. Można ją wypełnić online na stronie: www.badanieinteresanta2017.olsztyn.eu lub w wersji papierowej wrzucić do specjalnej urny. Ulotki oraz urny można znaleźć w holu w ratusza, w budynku urzędu przy ul. Wyzwolenia 30, w Urzędzie Stanu Cywilnego, Wydziale Komunikacjicji oraz w Biurze Obsługi Klienta.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?