Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cacofonia Milano. Biznes dwóch sióstr ze sztuką w roli głównej [ZDJĘCIA, WIDEO]

STUL/Damian Kujawa
Cacofonia Milano. Biznes dwóch sióstr ze sztuką w roli głównej [ZDJĘCIA, WIDEO]
Cacofonia Milano. Biznes dwóch sióstr ze sztuką w roli głównej [ZDJĘCIA, WIDEO] Damian Kujawa
Cacofonia Milano to firma, która powstała całkiem niedawno. Założyły ją dwie siostry, zafascynowane kolorami i różnorodnością europejskich miast. Motywem przewodnim ich biznesu jest sztuka. Dzięki swoim projektom chcą, żeby była wszędzie.

Na pomysł takiego biznesu dziewczyny wpadły we Włoszech, w Mediolanie. Stąd sentymentalnie umieszczona nazwa miasta w logo marki. Za granicą zachwyciła ich odwaga w modzie i ekstrawagancja. Dlatego postanowiły ich namiastkę przenieść do Polski. - Nasze ubrania to kakofonia barw i nie tylko. Łączymy sztukę z fajnym designem - mówi Julia Kaczorowska.

Na t-shirtach, kurtkach (modnych dzisiaj bomberkach) czy bluzach znajdziecie obrazy wielkich twórców. - Można u nas kupić ubrania, które łączą współczesność ze sztuką. Na przykład "Panny z Awinionu" Pabla Picasso stojące w nowojorskim metrze. Mamy też takie obrazy, jak Renoir "Śniadanie wioślarzy", w którym wprowadziliśmy kilka elementów, żeby ubrania dobrze wyglądały na człowieku - dodaje Julia. - Inspirujemy się sztuką i łączymy to z naszą wyobraźnią - mówi Natalia.

Jak wygląda współpraca sióstr na co dzień? Jak twierdzą - nie kłócą się a całość przebiega nawet lepiej niż w życiu codziennym. Na swój biznes mają podobne wizje, a dzięki wspólnej firmie widzą się na co dzień częściej. W końcu każda z nich żyje dziś oddzielnie i każda reprezentuje odmienną grupę. - Natalka pisała w tym roku maturę, ja bronię magisterki - tłumaczy Julia. Dlatego ich projekty stają się uniwersalne i nie są skierowane do konkretnej grupy wiekowej. Mogą je nosić dorośli, nie powstydzą się ich też nastolatki. Marka planuje wprowadzić również kolekcję dla dzieci.

Poza klasycznymi wzorami w internetowym sklepie Cacofonia Milano znajdziecie też kolorowe, abstrakcyjne printy i nadruki z wzorami stworzonymi przez polskich artystów. Wkrótce w sprzedaży pojawi się, na przykład, kolorowy kolaż ręcznie zaprojektowany przez absolwentkę Akademii Sztuk Pięknych.

Siostry podkreślają, że każdy wzór jest dokładnie przygotowywany i sprawdzany kilkukrotnie po nadruku, czy dobrze się układa. Nie ma tu przypadkowej pracy a zanim produkt trafi do sklepu, przechodzi serię testów. Wszystkie ubrania szyte są w polskiej szwalni, w Łodzi i tworzone są z polskich materiałów (bawełna i poliester). Ceny produktów wahają się w granicach 150-300 złotych.

Sprawdźcie też Facebooka Cacofonia Milano

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto